Účetnictví ABRA Gen malá firma
Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » Malá firma » Účetnictví ABRA Gen malá firma
Ekonomický systém pro živnostníky a neziskové organizace s daňovou evidencí. Vychází z řady produktů ABRA Gen, kterou dnes využívá více než 5000 firem a díky níž nabízí také funkce, které mohou uživatelé znát ze světa vyspělých ERP systémů.
Co všechno umí ABRA FlexiBee:
- evidence obchodních partnerů s individuálním nastavením splatností, slev, kreditů
- evidence více provozoven u jedné firmy, která se promítá na doklady
- podpora sledování zakázek a obchodních případů
- možnost zařazování firem do dealerských skupin s vazbou na příslušné ceníky či slevy
- rezervace zboží na objednávce s volbou priority a platnosti
- sledování marže při tvorbě objednávky, faktury a účtenky, kontrola prodeje pod nákupní cenou
- provázanost faktur vydaných i účtenek v hotovosti se skladovými doklady a objednávkami
- sledování platební morálky obchodních partnerů
- podpora placení vzájemnými zápočty
- definovatelné prodejní reporty
- agenda upomínek a penalizačních faktur
- a další
Nebudeme zdržovat mnohastránkovým výčtem modulů a funkcí. Jednoduše dostanete vše potřebné, co očekáváte.
Již v základu je:
Podvojné účetnictví, Adresář, DPH, Intrastat, Banka včetně home bankingových ovladačů, Pokladna, Majetek, Prodej, Nákup, Pošta, CRM – modul pro zaznamenávání všech akcí se zákazníkem, například rozhovorů, mailů, dopisů atd., Dokumenty, Kniha jízd a samozřejmě inávrhář tiskových sestav, přenosy dat mezi pobočkami, definovatelné položky, sledování změn, exporty a importy dat, podpora cizích měn a mnoho dalšího.
Základní představu, jak můžete rozšířit jádro, vám poskytne tabulka v dolní části textu.
Navíc máte k dispozici nadstandardní množství funkcí, které jinde nenajdete, například:
Výrobu, Kompletaci (jednoduchá montáž), Call Centrum s připojením na telefonní ústřednu,Business Intelligence (analýza dat s grafy), Gastrovýrobu (restaurační a závodní stravování),Restauraci (stoly a účty), SCM (řízení dodavatelů podle potřeb prodeje a případně výroby),Projektovou dokumentaci nebo Splátkový prodej. Pro ty, kdo rádi tvoří, ABRA obsahuje i nástroje pro přizpůsobení software jakýmkoliv požadavkům.
Rovněž lze připojit aplikace jako např.:
e-Shop, Docházkový software, Identifikace osob a zboží, Stravovací systém, Údržbu, Správu dokumentů, propojení na CAD systémy, mobilní aplikace nebo Servis vozidel.
Ač toho umí opravdu mnoho, překvapuje jednoduchostí ovládání, na kterou si uživatel rychle zvykne.
Abyste snadno překonali počáteční nejistotu, jsou vám navíc zdarma k dispozici školení, elektronické kurzy a telefonická hotline, vždy ochotná poradit.
Jádro informačního systému ABRA Gen: | Rozšiřující moduly: |
Účetnictví | Sklady |
Adresář | Mzdy |
DPH | Pokladní terminál |
Intrastat | Kompletace |
Banka | Gastrovýroba |
Homebanking | Restaurace |
Pokladna | SCM |
Majetek | Call-centrum |
Prodej | Business Intelligence |
Nákup | Projektová dokumentace |
Pošta | e-Shop |
CRM | Docházkový systém |
Dokumenty | Identifikace osob a zboží |
Kniha jízd | Stravovací systém |
Návrhář tiskových sestav | Údržba |
Cizí měny | Servis |
Sledování změn | Mobilní prodej |
Exporty a importy | Propojení CAD |
Převody dat mezi pobočkami | Správa dokumentů |
Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!