ABRA modul - Prodej
Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » Živnostník » Moduly ABRA Gen daňová evidence
Základní popis
Podporuje celý obchodní proces od objednávky, přes dodávky, fakturace a hotovostní prodeje, až po vyhodnocení prodeje. Zakázkovému prodeji slouží agenda Nabídek s kalkulací výnosu, plánováním a sledováním průběhu nabídkového řízení, včetně vyhodnocení úspěšnosti. Nastavovat lze skupinové nebo individuální prodejní podmínky. Velký důraz je kladen na propojení navazujících dokladů a automatizaci celého procesu. Díky tomu je prodej rychlý a jednoduchý. Na základě nabídek lze rovnou vystavovat objednávky, z Objednávek zálohové listy, faktury vydané, pokladní příjemky či požadavky na výrobu. K fakturám pak dobropisy, upomínky a penalizační faktury, a to i hromadně. Rozsáhlé možnosti nabízí agendy pro cenotvorbu, s výsledkem automatického dohledávání ceny do dokladů dle nastavených pravidel. Prodejní reporty nabízejí souhrnné i detailní informace o zákaznících, tržbách, struktuře odebíraných produktů a platební morálce.
Přínosy pro uživatele
- možnost přizpůsobení jakékoliv individuální obchodní politice a prodejní síti
- rychlé zobrazení dokladů, vizualizace možností dodavatelských termínů
- sledování marže nebo rabatu v globálních výstupech, na jednotlivých dokladech, zakázkách nebo položkách
- prodeje lze přiřazovat k jednotlivým Zakázkám, Obchodním případům či Projektům s následným vyhodnocením tržeb, nákladů a výnosů za danou zakázku, obch. případ či projekt (výhodné zejména u prodejů většího rozsahu)
- funkce pro vytváření a odesílání elektronické formy dokladů
- B2B výměna dokladů ve formátech EDI, ISDOC a dalších. Pro tuto oblast existuje ABRA doplněk, který umožňuje plnou automatizaci a nulovou chybovost zpracování faktur. Info o doplňku Hromadné zpracování faktur vydaných
- evidence verzí nabídek a objednávek
- elektronické schvalování nabídek a přijatých objednávek, včetně vícekolového nebo vícestřediskového schvalování
- provázanost a rychlé zobrazení všech dokladů týkajících se konkrétního obchodu
- využití mobilních terminálů pro prodej z rozsáhlých skladů
Funkce a vlastnosti
- bohatý systém ceníků, cenotvorby, včetně dealerských skupin, akčních ceníků (letní slevy, happy hours atd.), více druhů slev, ceníky s různými časovými platnostmi, možnost přípravy ceníku předem
- podpora procesů nabídky (včetně možnosti si u výrobků nechat zkalkulovat cenu ve výrobě), s kontrolou termínů a různými možnostmi vyhodnocování, např. z hlediska úspěšnosti, plnění plánovaných termínů, tvorba objednávek podle akceptovaných nabídek
- rezervace celých objednávek nebo jednotlivých položek s možností volby priority a časové platnosti
- evidence skupinových nebo individuálních podmínek zákazníků (splatností, slev, ceníků atd.)
- podpora různých forem prodeje: na základě nabídky či objednávky, ze skladu, dodávky větších zakázek, prodej služeb
- podpora dealerských a jiných typů prodejních sítí
- možnost napojení celého prodejního procesu na e-shopy nebo jiné B2B kanály
- automatická kontrola platební morálky zákazníků s vazbou do nových prodejů
- podpora splátkového prodeje
- agendy prodeje jsou připraveny pro jakýkoliv druh zahraničního obchodu
- analytické reporty s přehledy prodeje s různým členěním a zobrazením marže
- z dokladů prodeje (nabídky, objednávky, faktury,…) lze dále také volat agendy a funkce SCM a k jednotlivým záznamům tak sledovat informace o stavech skladových zásob, požadavcích na ně, stavech a způsobech jejich pokrytí, sledovat jejich vývoj, provádět jejich zajištění apod.
Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!