ABRA modul - Workflow
Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » Střední a větší firma » Moduly ABRA Gen
Základní popis
Slouží pro řízení pracovních procesů, správu dokumentů a sdílení informací uvnitř firmy i ve vztahu s obchodními partnery a zákazníky. Veškeré, pro chod firmy důležité informace, se soustředí do jednoho místa, výrazně se tak usnadňuje jejich správa a sdílení. Systém poskytuje centrální správu informací (týmové komunikace, souborů, úkolů, kalendáře, procesů a e-mailů) a zajišťuje efektivní distribuci informací mezi uživateli. Úkoly jsou automaticky předávány jednotlivým řešitelům a probíhá kontrola jejich zpracování. V jakémkoliv okamžiku je k dispozici přehled nad aktuálním stavem procesu (např. jaké úkoly jsou právě zpracovávány, kdo je řeší, jaké jsou termíny atd.). Přehled nad procesem je jak v textové, tak grafické podobě. Samozřejmostí je hlídání nastavených termínů, upozorňování na jejich překročení, eskalace zpracování procesu v kritických situacích. Veškeré funkce a myšlenky modulu Workflow směřují k vyšší produktivitě procesů a zaměstnanců.
Přínosy pro uživatele
- automatizace a zvýšení produktivity firemních procesů
- předávání úkolů a dokumentů podle definovaných pravidel odpovědným zaměstnancům
- průkazná evidence průběhu všech procesů
- hlídání termínů, upozorňování na termíny
- eskalace kritických úkolů
- automatizovaná tvorba dokumentů, generování dokumentů
- reporting probíhajících procesů a činností
- implementace procesů různého rozsahu a charakteru (obchodní, výrobní, provozní, logistické a další)
- Implementace systémů řízení kvality (např. ISO)
Funkce a vlastnosti
- grafický návrh procesů a jejich vlastností
- pomocí grafického návrháře (Workflow Designer) je možné popsat procesy ve firmě
- šablony procesů
- průkazná evidence průběhu všech procesů
- předávání úkolů a dokumentů podle definovaných pravidel odpovědným zaměstnancům
- řízení přístupu pracovníků k procesům a dokumentům
- správa dokumentů, firemního obsahu a jejich začlenění do procesů
- správa šablon (vzorů) a dokumentů v libovolném formátu
- zabezpečení přístupu k citlivým firemním datům pomocí několika úrovní přístupových práv a zabezpečené databáze
- automatické verzování dat (dokumentů)
- průkazná evidence veškerých činností v systému
- správa elektronické komunikace a klíčových dat firmy
- e-mailový klient
- sdílený kalendář
Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!