ABRA modul - CRM
Nacházíte se na: Tanaka.cz (úvod) » Živnostník » Rozširující moduly Gen daňová evidence
Základní popis
Pomáhá využít každou obchodní příležitost. Účinně aplikuje obchodní a marketingové strategie, plánuje a řídí obchodní aktivity, eviduje důležité informace o klientech, člení zákazníky do zájmových, produktových nebo jiných skupin. Nabízí technologii "SolutionSelling", vhodnou pro správu obchodních případů, která zvyšuje produktivitu obchodních zástupců. CRM je úzce propojeno s ostatními moduly systému, díky tomu integruje a předává obchodní příležitosti k dalšímu zhodnocení. Nabízí funkce pro jednotný systém plánování činností obchodních zástupců a dalších pracovníků, kapacitní využití dopravních prostředků a pracovních pomůcek. K aktivitám evidovaným v modulu CRM lze připojovat libovolné doklady a naopak.
Přínosy pro uživatele
- komplexní přehled a řízení obchodních příležitostí
- odhad budoucích tržeb a poptávky zákazníků
- plánování, řízení a zpětné vyhodnocení činnosti obchodních zástupců a marketingových aktivit
- termínové plánování jednání se zákazníky a partnery, s možností nastavení upozornění
- přidělení obchodního případu odpovědnému řešiteli s možností definice zastupitelnosti
- možnost rozdělení širšího záběru CRM činností do přehledných oblastí
- integrace informací o stávajících zákaznících do jednoho místa, včetně smluv a obchodních dokumentů
- automatické oslovování cílových skupin zákazníků
- vysoká míra přizpůsobení obchodní strategii a prodávaným produktům
Funkce a vlastnosti
- využívá obchodní metodiky Pipe-line pro směřování obchodního případu k prodeji
- evidence a vyhodnocení jednotlivých kroků obchodního nebo jiného procesu
- evidence aktivit zákazníků nebo vlastních pracovníků
- svázání aktivit s jakýmkoliv dokladem v systému
- segmentace zákazníků a partnerů
- přímá spolupráce s agendou Call centrum
- vyhodnocení plánovaných a skutečně strávených časů na obchodních případech a jiných aktivitách
- plánování a řízení lidských i materiálních zdrojů, s možností elektronického řízení a kontroly úkolů
- aplikace hierarchie vedení firmy pro práci se zakázkami, obchodními případy, projekty a úkoly
- sledování časového vytížení vlastních kapacit pracovníků s upozorněním na případné kolize
- synchronizace aktivit s MS Outlook
Potřebujete poradit či získat informace týkající se produktů ABRA, jejich pořízení, cen jednotlivých modulů a balíků, fungování a provozu? Neváhejte kontaktovat naše Helpdesk středisko zde!